marți, 29 septembrie 2015

Scrisoarea


Pe masa noastrã sunt douã pahare,
Unu-i gol, altu-i mai plin,
Afarã ploaia tot mai cade,
Şi torn din sticla de vin.

E opt deja. Nu mai cred
În dreptate, vinã sau pãcat,
Şi nu vreau sã accept
Cã din viaţã-mi, tu ai plecat.

Nu ai venit.. Şi nu vreau sã ştiu,
Dar ieri, eram împreunã,
Aveam vise şi îmi cereai sã fiu,
Cel ce dragostea are sã-ţi spunã.

Ar trebui sã uit, sã trec mai departe,
Sã nu ştiu ce a fost, ar trebui,
Şi îţi citesc ultima scrisoare,
Ca iubirea noastrã, sã poatã pieri.

Dar nu pot.. Şi încerc iarã,
Încerc, dar nu pot regreta nimic,
Nu pot, chiar de o sã doarã,
Nici noaptea de mai, nici cã te-am iubit.

Ştiu cã îţi e greu, dar nici mie nu-mi e uşor,
Sã simt cã sunt a ta, când sufletu-mi e gol.
Sã am atâtea amintiri, sã le vreau uitate,
Sã fie fãrã tine.. Dar ştiu cã nu se poate.

Şi cred cã de acum, te voi iubi mereu,
Într-un fel, ce pot sã îl înţeleg doar eu,
Şi nu îţi cer sã mã înţelegi vreodatã,
Dar de poţi, te rog, mã iartã.

..Te-aş ierta.. De ai putea sã-mi redai,
Dorinţa de din nou a iubi,
Ca atunci, în noaptea de mai,
În care tu, acum sã nu mai fi..

Şi probabil te întrebi de ce,
De lângã tine a vrut sã plece,
Singura fiinţã pe care o iubeai,
Dar ştii, nu sunt un înger din Rai.

Sunt o simplã fiinţã, muritoare,
Ce azi e veşnicã şi mâine moare,
Doar un zâmbet, pe un chip rãtãcit,
Un simplu vis, ce s-a sfârşit.
  
Şi nu pot fi mereu lângã tine,
E doar o zi, ce câte-odatã revine,
Şi tu eşti a ei şi încerci a uita,
Cã ea niciodatã, nu va fi a ta.

Şi sã nu îţi parã rãu. Sã nu ai regrete,
Cãci suntem toţi a amintirii oaspete,
Trãieşte azi, cu lacrimi sau zâmbet,
Mergi mai departe, mergi încet.

Şi el puse scrisoarea, fãrã a o termina,
Pe focul lumânãrii, ce pe masã se stingea,
Iar din fumul ei, un cuvânt se înãlţa..
Adio.. Şi ploaia încet cãdea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu