marți, 29 septembrie 2015

Atâtea..


  
Atâtea tablouri, cu aceleaşi culori,
Ce mereu altã poveste vor spune,
Ca atâtea câmpii, cu aceleaşi flori,
Şi peste toate un soare apune.

Atâtea voci, ce dorinţele-şi strigã,
Şi toate în noapte se sting,
Atâtea stele, ce lumina câştigã,
Toate în pãrul tãu se prind.

Şi toate-s sclipiri, în a ta strãlucire,
Ce ochii-mi pot vedea,
Toate mã duc înapoi în iubire,
Şi cum aş putea uita?

Toate sentimentele-mi, atâtea câte sunt,
Toate, ce acum sunt ale tale,
Ca roua verde de peste pãmânt,
Îmi vor ieşi iar în cale.

Se vor bate şi vor striga,
Toate câte o uitatã poveste,
Şi toate sã le duc mã vor ruga,
Unde inima-mi este.
  
Toate, ce m-au fãcut sã ajung,
Cel pe care tu-l iubeşti,
Toate-s gânduri ce le alung
În lumea-mi de poveşti.

Acelaşi drum ce acum e-n tine,
Cândva o altã uşã a deschis,
Ca o razã ce dupã alta vine,
Iubirea-mi în tine s-a închis.

Şi toate ce le-am trãit de mult,
Vor cere veşnicã adãpostire,
Ce acum, când glasu-ţi ascult,
Sunt a iluziei amintire.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu