miercuri, 30 septembrie 2015

Jurãmânt



Pe un mal cald de amintiri, pe covorul alb de rouã,
Când încã-mi rãsunã în gând al tãu prim te iubesc,
În prima adiere, din ce ne va fi dat de acum nouã,
Tu vii spre mine, iubita-mi, iar eu spre tine pãşesc.

Mâna ta dragã cu dor, încet tu mi-o vei întinde,
Umbra-ţi sunt la bine, sprijinu-ţi voi fi la rãu,
Tu, ce viaţa-mi toatã în tine o poţi cuprinde,
A mea eşti de acum, eu pe veci voi fi al tãu.

Şi paşii mei grei spre trupu-ţi alb vor merge,
Atât cât mi-e dat, în viaţa-mi simplã de muritor,
Voi fi cel ce lacrima-ţi de pe chip va şterge,
Voi fi al viselor tale dulci, umil servitor.

Şi aş renunţa la tot, de glasu-ţi vreodatã va cere,
Zâna mea din dorinţe, tu, de acuma eşti,
Sclipirea-mi din adâncuri, singura-mi avere,
Ce viaţa-mi, de vrei, întru totul o primeşti.

Voi fi urma ta, iubito, ce pe urmã-ţi pãşeşte,
Voi fi al dulcelui tãu glas, puternic ecou,
Eşti steaua mea, ce sufletu-mi slãbit pãzeşte,
Sunt al inimii-ţi hoţ, al singurãtãţii-mi erou.

Iar acum eşti cu mine, sub soare îmi zâmbeşti,
Palma-ţi în palma-mi cade şi eşti gata de drum,
Nu mai e nimeni în jur, iar tu jumãtatea-mi eşti,
Vocea-mi, cu al cãrui nume, numele-mi spun.

Şi capu-ţi pe umãru-mi cald laşi încet sã coboare,
Parfumu-ţi pierdut-am în al cireşului flori,
Mâna-ţi tremurând o ţin şi mã întreb de ştii tu oare,
Cã sub privirea-ţi dulce, eu mai roşesc uneori?

Cã închid ochii când sunt singur şi te caut neîncetat,
Ca zâmbetu-ţi în lumi de basme, sã îl regãsesc,
Tu eşti îngeru-mi iubit, ce viaţa-mi a fermecat,
Eşti sprijinu-mi etern, eşti tot ce eu iubesc.

Şi stelele-mi sunt martore, lângã Luna ce rãsare,
Cã n-am sã-ţi dau drumul, toate de azi vor şti,
Şi inima-mi sub a ta şoaptã, de-ai vedea cum tresare..
Pe nimeni alta vreodatã, ea nu va putea iubi.

Şi în a nopţii rãcoare, în braţe-mi aluneci,
Pãru-ţi se scurge moale pe chipu-mi fericit,
Mã sãruţi duios şi într-un vis blând treci,
Iar eu strâng la piept, umãru-ţi dezgolit.

Şi îl sãrut încet şi mulţumirile-mi sunt în lacrimi,
Cã eşti aici, exişti şi cã mã laşi a te iubi,
Mulţumesc cã avem în noi aceleaşi douã inimi,
Cã voi fi lângã tine când tu te vei trezi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu