duminică, 1 noiembrie 2015

Sã fiu repetent

Am greșit 
de atȃtea ori
și mereu
cȃnd mi s-a dat
ocazia
sã mã corectez,
vechiul eu rȃdea
de mine.
Dar ȋnvãțam..
Ȋnsã cu tine
am avut doar o șansã
și viața,
sã greșesc
din nou
nu mã mai lasã.
Și dacã scopul e de
a ȋnvãța,
de a trãi fãrã
fericire,
sunt un elev rebel
și vreau
sã am posibilitatea
de a greși
din nou,
cu tine,
iubire.
Și prefer sã nu ajung
omul complet,
ȋnțelept,
prefer sã fiu
repetent,
dar sã te strȃng
searã de searã,
la piept.
Prefer sã rȃd
prostește,
ca un copil
limitat,
decȃt sã plȃng
cu vechiul eu,
filozofȃnd
singur
la un pahar.
Și ce rost are
sã aflu tot
ce un om
poate afla,
ȋn mii de vieți
dacã pe tine,
nu te mai pot
sãruta?
Și ce rost are
nemurirea
și conștința supremã,
cȃnd nu pãrul tãu
curge lin
pe a mea pernã?
Sã fiu repetent,
sã ȋnvãț
zilnic
mai mult sã
te iubesc,
noul eu,
apreciind,
ce norocosul eu
niciodatã
n-a vãzut..
E tot ce pot
vieții
sã ȋi cerșesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu