duminică, 26 august 2018

întrebãri înjumãtãţite



mi-aş da braţul stâng
sã te mai iau odatã
la piept.
sã simt în goliciunea din mine
ecoul
promisiunilor ce încet
în tine se sting.

mi-aş da braţul
pentr-o jumãtate de atingere,
pentr-o îmbrãţişare
ce complet nu te va mai prinde.

între noi, mã întreb
de regrete
şi-ar face loc
sau noi
am putea sã ucidem mintea
pentru a mai simţi odatã
viitorul în noi bãtând?

sau poate tu,
îl simţi deja.

mã întreb de te-aş elibera
din strânsoarea mea înjumãtãţitã,
doar ca sã-ţi dau pãrul
dupa urechea stângã,
de ai fugi?

mã întreb privindu-mã din tine
cât o sã aştept
pânã când o sã renunţ
şi la mâna dreaptã,
doar pentru a rãmâne
în faţa ta, neputincios,
sperând ca mâinile tale
din libertatea cerului
peste umerii mei se vor coborî,
şi pentru o clipã,
braţele tale
ale mele le voi simţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu