miercuri, 26 aprilie 2017

ce bine!

ce bine e sã fii ȋndrãgostit
de fata pe care mereu o visai,
și de zâmbetul ei topit,
uneori te ȋntrebai
de existã vreo șansã
de mai existã zei,
sã o iei de mânã,
sã rãsari pe buza ei,
și-n plimbãri lungi,
când timpul departe dormea,
emoțiile sã le alungi,
și sã-i șoptești așa:


ești vocea ce iubirea o are,
ești trãire, ești și stare,
emoția ce ȋn vene-mi curge,
promisiunea de pe buze,
ești fata ce cândva o plãceam,
domnișoara ce o curtam,
femeia ce mã face bãrbat,
ești tot ce vreodatã am visat.


ce bine e ca ea sã-ți zâmbeascã,
sã aluneci ȋncet spre casã,
sã-ți amintești cã timpul s-a trezit,
dar ești acolo, nu te-a-nlocuit,
pe brațul tãu, brațul ei se așeazã,
ȋn ochii ei, copilul din tine viseazã,
și timid, ȋncã se-ntreabã
de ea ar mai vrea o ȋntâlnire,
când deja au trecut o mie.

ce bine e s-adormi cu ea,
sã te trezești, doar s-o poți visa,
s-o strângi la piept,
când ea doarme ghemuitã,
și cu emoții
și o voce șoptitã,
sã asculți ȋn tine un ecou,
și sã-i zici apoi din nou:

ești vocea ce iubirea o are,
ești trãire, ești și stare,
emoția ce ȋn vene-mi curge,
promisiunea de pe buze,
ești fata ce cândva o plãceam,
domnișoara ce o curtam,
femeia ce mã face bãrbat,
ești tot ce vreodatã am visat.


ce bine e cã ești tu vocea,
trãirea mea și starea,
emoția ce ȋn vene-mi curge,
promisiunea de pe buze,
ce bine cã ești tu fata
ce eu mereu o doream,
domnișoara ce o curtam,
femeia ce o visez și mâine..
și cã mã iubești.. e atât de bine!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu