sâmbătă, 8 octombrie 2016

Prizonier


Nici eu nu mã mai suport,
m-aș despãrți de mine,
dar nu știu ce sã-mi spun,
de mã pãrãsesc.
M-am obișnuit 
cu fața ce ȋn locul meu
de atâtea ori râde,
de gura, 
ce ca o daltã, 
gândurile mi le rupe
și ȋntr-un zâmbet ambalându-le,
lumii le aruncã.
Iar lumea se hrãnește.
Iar eu nu mã mai suport.
M-aș rupe de mine,
aș ieși din rol,
garderoba pe jos lãsând-o,
aș pleca ȋn lume, gol,
fãrã machiaj și cuvinte ȋnvãțate,
fãrã sfaturi pe umeri lãsate,
fãrã baremuri 
ce nu pentru mine-s scrise,
fãrã idealuri,
fãrã false vise.
Doar drumul.
Aș merge singur,
neascultând lumea-n ea strigând
și de oase-mi trãgând..
Aș exista ȋntreg,
ȋn pasul sincer
ce pe pãmânt s-ar lãsa,
fãrã ten,
ce totul ar masca,
aș merge,
și vântul ȋn fațã l-aș privi,
liber,
de m-aș putea pãrãsi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu