miercuri, 7 decembrie 2016

Ȋn rest


Am crezut mereu ȋn iubire,
ȋn destin și ȋn regret,
ȋn sinceritatea iertãrii,
ȋn adevãrul ce nu e perfect,
ȋn oameni și ȋn clipe,
mai presus de 
averi și nesfârșit.
Ȋn cuvânt,                  
chiar și atunci
când cuvântul
ȋn umbrã s-a risipit.
Am crezut ȋn nou,
chiar de trecutul nu-l voi uita,
dar am tratat prezentul
fãrã a-l cataloga.
Am lãsat piatra
sã se scurgã la vale,
cãci și de se opune,
dealul va fi mereu mai mare.
Am crezut și cred ȋn mine.
Sunt și ȋmi voi rãmâne
singurul etalon spre mai bine,
singurul defect
al zilei de mâine,
singurul ce mi-am fost
cel mai bun prieten,
când vorbele-mi erau
cel mai mare dușman.
Singurul aliat
ȋn lupta ce cu mine ȋl am.
Și ȋn rest,
decoru-i mereu schimbator.
Anotimpurile trec,
copacii se scuturã,
secundele se-ntrec
și dorințele ni le schimbã.
Am crezut ȋn cei
ce au ȋnțeles,
cã nu e clar nimic,
și ȋn lupta asta dintre 
mare și mai mic,
neimplicarea e de multe ori
singura victorie,
cãci lumea e reflexia
a ce noi vrem ca ea sã fie.
Și ȋn rest e iubire,
regret și ȋncercare,
adevãr spus ȋn șoapte,
minciunã și iertare.
Ȋn rest, suntem noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu