marți, 20 septembrie 2016

Fumul


Nu mai ești tu, spuse Ceasul,
ce obosit, secundele mi le fuma.
Nu mai ești tu.

Nu mai sunt,
ȋl aprobam, din umbra mea dând.
Am fost odatã,
mã gândeam, dar nici eu
nu mai eram sigur.
Oi fi fost?

Ce mai conteazã, spuse Ceasul,
și fumul sãu spre mine venea.
Conteazã?

Nu.
Dar amintirile mereu au puterea
de a ne creea un univers
plin de speranțã.
Și ce poate fi mai periculos
decât speranța?

Disperarea.

Și iubirea.
Ȋnsã gustul ei
se topi ȋncet cu fiecare frunzã,
ce Timpul pe nãri
mi-l refuzã.
Nu mai știu ce gust ai,
iar atingerea ta,
ca o promisiunea uitatã
pe limbile Ceasului,
ruginește ȋncet
și ȋn bucãți se sparge.
Nu mai știu cine ești,
iar de am fost noi,
ȋmi e teamã sã-mi rãspund.
Nu mai știu nici cine sunt.

Nu mai ești tu.

Nu mai sunt tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu