luni, 22 august 2016

Sigiliul


Inima-mi bate
ȋn ritm de pleoape,
și tresare
cu șoapta-ți ce
șuvițe nãrãvașe elibereazã,
cu ele și eu
mã-nalț spre necunoscut
și visez
sã mã odihnesc din nou
pe buze trandafirii,
ce ȋn zâmbet se deschid.
Eu
le ud cu promisiuni
ce de pe mine
ca frunzele uscate
cad,
și vântul la picioare ți le aduce,
tu
mã privești dojenitoare,
și ȋnțeleg
cã nu vorbele coboarã ȋn tine,
ci crengile
ce mândre spre nori se duc,
și atunci vãd
cã de iubit am iubit,
de mine scuturându-mã,
ca o pãpãdie,
murind mereu,
ca minutarul
dinaintea urmãtorului sãu pas,
visând sã devin orã,
dar sã ȋnțeleg sãrutul
ca pe un sigiliu
ce promisiunea sufletului poartã,
nu mi s-a ȋntâmplat
niciodatã.
Iar acum,
tot ce aș spune, ar fi inutil.
Buzele-mi vibrează de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu